Kulinárske umenie je pre nás vášňou, pôžitkom a potešením z neustále nových inovácií.
Kreatívna práca je základom inovácií. Či už ide o vývoj nových produktov alebo o marketing: našim cieľom je vyvíjať stále nové, dômyselné a úspešné výrobky a koncepty.
Naša podniková štruktúra nám umožňuje reagovať na želania zákazníkov rýchlo a flexibilne.
Koncepcia skupiny Hügli
Rodinná atmosféra v našej firme vytvára priestor pre osobný rozvoj a vlastnú iniciatívu a poskytuje našim zamestnancom pocit istoty. Naša starostlivosť o zamestnancov siaha od podpory dorastu v podobe našich učňov cez aktívny manažment návrhov až po programy na podporu zdravia. Zamestnanci, ktorí u nás pracujú niekoľko desiatok rokov, nie sú ničím výnimočným.
Dbáme na to, aby boli naše výrobné procesy maximálne udržateľné a šetrné k životnému prostrediu. K tomu patrí starostlivý výber surovín a technické inovácie. Naše fotovoltaické zariadenia nám napríklad dodávajú vlastnú slnečnú energiu, vďaka čomu ročne ušetríme viac ako 130 000 kg emisií CO2.
Tento Kódex správania (tzv. «Code of Conduct») stanovuje v súlade s koncepciou spoločnosti zásady úspešnej spolupráce medzi investormi, obchodnými partnermi a zamestnancami a obsahuje zoznam prípadných priestupkov zamestnancov, ktoré by mohli mať závažné dôsledky pre zamestnancov samotných, ako aj pre celú spoločnosť Hügli.
Koncepcia spoločnosti Hügli zahŕňa princípy, normy a hodnoty, ktoré tvoria základ našej podnikovej kultúry. Tú predstavujú predovšetkým hodnoty ako výkonnosť, služby zákazníkom, vlastná zodpovednosť obchodne zmýšľajúcich zamestnancov, integrita, dôvera, rešpekt a trvalá udržateľnosť.
Zamestnanci spoločnosti Hügli presadzujú tieto hodnoty vo svojej každodennej práci a tvoria tak základ dobrej povesti skupiny Hügli, ktorá je jedným z najcennejších aktív podniku.
Delenie oblastí podnikania (divízií) v spoločnosti Hügli vychádza z individuálnych požiadaviek zákazníkov. Naša divízia Food Service poskytuje služby trhu spotreby mimo domov (out of home), zatiaľ čo potravinový maloobchod, vlastníci značiek a výrobcovia potravín spadajú do pôsobnosti divízie Customer Solutions.
Divízia Food Industry je kontaktným partnerom potravinárskych koncernov a firiem, našim značkám Hügli pre koncových spotrebiteľov sa zase venuje divízia Consumer Brands.
S celkom deviatimi výrobnými závodmi a piatimi odbytovými spoločnosťami vo Švajčiarsku, Nemecku, Veľkej Británii, Taliansku, Česku, Holandsku, Španielsku, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku a na Slovensku sme aktívny na území celej Európy.
V divíziách Food Service a Consumer Brands ponúkame vysokokvalitný a kulinársky náročný sortiment potravín pod vlastnými značkami spoločnosti Hügli. Potravinové výrobky značiek Hügli, Supro a Vogeley sú súčasťou nášho sortimentu pre zákazníkov z oblasti gastronómie.
Značky divízie Consumer Brands Eden, granoVita, Heirler, Cenovis, Neuco, Erntesegen a Natur Compagnie sú koncovým spotrebiteľom dostupné v predajniach zdravej výživy a bio-potravín a čiastočne i v maloobchodnej sieti potravín. Značky tellofix a OSCHO sú okrem iného k dispozícii i v našom internetovom obchode.